Werkwijze / Algemene verkoopvoorwaarden
Zo bestelt u:
Via onze Online webshop www.amazona.nl/www.krijtverf-kalkwas.nl kunt u een keuze maken uit diverse artikelen. Wanneer u een artikel gevonden heeft dat u wilt bestellen, voegt u dit aan uw winkelwagen toe. Zodra u een artikel in uw winkelwagen doet, worden meteen de evt. verzendkosten zichtbaar.
Zodra u artikelen in uw winkelwagen heeft, kunt u de bestelling afronden / afrekenen of verder winkelen.
Na elke verzonden bestelling ontvangt u een bestelbevestiging op het bij de bestelling opgegeven e-mail adres. Hierop vindt U het totaalbedrag van de door u bestelde artikelen + verzendkosten en een ordernummer. Ontvangt u binnen enkele minuten geen bevestiging dan is het mogelijk dat de bestelling niet goed verzonden is. (bijvoorbeeld typefout in e-mailadres)
Mocht een artikel tijdelijk niet voorradig zijn, dan berichten wij u daarover via het opgegeven e-mail adres of telefoonnummer. Als wij om die reden uw bestelling in delen moeten verzenden, brengen wij u slechts eenmaal verzendkosten in rekening en vindt verrekening plaats nadat alle artikelen zijn geleverd.
* Betaling:
Alle prijzen zijn vermeld in euro‘s inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten.
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen
Betalingen geschieden bij via een Idealbetaling.

* Levering / retourzending
Levering
Wij behandelen alle orders op volgorde van binnenkomst, tenzij anders verzocht. Uw bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en per TNT Post naar u verzonden. Voor een tegemoetkoming van gemaakte kosten van verpakken, verzekeren en verzenden berekenen wij voor pakketten tot een orderbedrag van 250,- euro verzendkosten naar rato van gewicht, boven een orderbedrag van 250,- euro leveren wij binnen Nederland de order kosteloos. Bij speciale acties kunnen verzendkosten afwijken. Brievenbuspost wordt tegen geldende TNT post tarieven verstuurd. het juiste tarief / bedrag ziet u wanneer u de bestelling afrond. Bedragen zijn inclusief vergoeding voor verpakking en exclusief verzekering.
Bent u niet thuis op tijdstip van leveren, dan probeert de postbode het pakje bij buren af te geven. Lukt dat niet, dan wordt het pakje nog een keer aangeboden. Mocht u bij een tweede bezorgpoging ook niet thuis zijn, dan laat de postbode een kennisgeving achter met de melding op welk postkantoor het pakje is af te halen.
Inpakfoutjes
Ondanks onze zeer zorgvuldige werkwijze, kunnen inpakfouten voorkomen. Wij verzoeken u dan deze binnen 4 dagen na bezorging telefonisch aan ons te melden. Wij zorgen er dan voor dat u het ontbrekende c.q. goede product zo snel mogelijk in huis krijgt. Indien van toepassing krijgt u instructies over het terugsturen van het foutief toegestuurde product.
Retourzending
Heeft u een artikel gekocht dat u niet wenst te houden, dan kunt u dit voor eigen rekening retourneren binnen 14 dagen na ontvangst, de factuurdatum is bepalend.
Neem hiervoor even contact met ons op via info@amazona.nl of telefonisch 035-6237250 tijdens kantooruren.
(wij accepteren geen ongefrankeerde retourzendingen, houd rekening met zeer hoge kosten). Wilt u een artikel omruilen voor een ander artikel, dan sturen wij u het nieuwe artikel toe plus retourinstructies. Let op: een retourpakket blijft uw verantwoordelijkheid tot het ons heeft bereikt. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien het artikel onbeschadigd wordt aangeboden in originele verzendverpakking, eventuele schade wordt bij de klant in rekening gebracht.
Na ontvangst van de retourzending zal de terugbetaling binnen 5 werkdagen plaatsvinden op het door u opgegeven rekeningnummer.
* Rechten van de consument
Consumenten hebben recht op een ‘afkoelingsperiode‘ van 14 dagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. De verkoper mag dan geen verzend- of administratiekosten in rekening brengen.
Het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Dit geldt niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken.
Als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht binnen 30 dagen het betaalde bedrag terug te betalen.
* Privacy
Bij het plaatsen van uw bestelling vragen wij om persoonlijke gegevens; deze zijn nodig zodat wij de bestelling snel en correct kunnen verwerken. Voordat u het formulier online invult, bekijkt u de URL van deze pagina zorgvuldig. Check of het adres een ‘s‘ na http heeft (‘https‘). Deze extra ‘s‘ geeft aan dat deze pagina een beveiligde verbinding heeft. De ingevoerde gegevens worden tevens gebruikt om u na uw aankoop te kunnen voorzien van een goede en persoonlijke service en u op de hoogte te houden van onze meest actuele collecties en eventuele aanbiedingen.
Onder geen beding worden uw gegevens doorgegeven, verhuurd of verkocht aan derden.Indien u niet wenst dat wij uw gegevens bewaren, dan kunt u ons dat via e-mail (met ontvangstbevestiging) laten weten of schriftelijk op het volgende adres, waarna uw gegevens zullen worden verwijderd uit ons bestand:
Amazona BV, Loosdrechtse Bos 17, 1213 RH Hilversum
Als u vragen hebt, kunt u contact met ons opnemen. U kunt ons bellen op 035-6237250 van maandag t/m zaterdag van 09.00 - 17.30 uur, of een berichtje sturen naar info@amazona.nl
Wij zullen met alle zorg uw bestelling verwerken.





(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2010 - 2017 Amazona Krijtverf & Kalkwas | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel